6 Aralık 2012 Perşembe

HAYATIMIZ FOTOROMAN::))


 Bakan-Doktorum al balık ye ,kırmızı et sana gelmez , balık ye balık...
 Doktor-Hadi len ...
-Bana yedireceksin..Ben Kayseri'liyim....
-Ben ne yiyeceğimi bilirim....
 Bakan-Allah Allahhh...
-Yahu yemezsen yeme...
-Yaw Saim bak birde kolonya felan döküyon adama...
 Bakan- Gel vatandaş gellll...
-Aydıncık pazarı burası gellll...
-Ulen bir tutarsa tamamdır , bu akşam hesaptan yırtarız artık...
 Bakan- Yaw Doktorum,çok sağlıklı bunlar ,süper...
Doktor-Hahahahaha ::))
-Bende şimdi yedim...hihohohohoho::))
 Bakan- Bak Saimcim Doktor inanmıyor ama ,bunlar afrodizyak etkisi yapıyor.
-Hiç bir yerde bulamazsın bunları...
Saim-Iıııııhhhh...İnanmam...yemezler...

 Bakan- Yahu Hışır abi bari sen  al be abi...
-En azından hesaba sayarsın yani...
Hışır-Hımmm...Yok kalsın , ben nasıl olsa hesabı alırım...

Bakan-Ne yaptımsa olmadı.Bari en azından yedirdiklerimi kayıt altına alayım.Bakarsın yarın birgün yemedik felan derler...

Hışır-Gel bakim sen buraya...
-Ne var ne yok sökül bakalım paraları...
Bakan- Abi bulaşıkları yıkasam...
Hışır-İyiiii, olduuu ::((
-Bak arkada bal var ,bende sana bal satayım::((

Doktor-Ohhh ohhhh ,ne harika bir görüntü yaw.
-Hem zevkini çıkarayım ,hemde resim çekeyim ki aklıma geldikçe bakar gülerim::))

.............

Malum sezon sonu.Haliyle arıcılar artık gevezelik yapacak mekan arıyor.

Epey zamandır Bakan'a planlı baskın yapmanın hesapları içerisindeydik.Biz ne zaman tarih belirlesek Bakan İstanbul'u terketti.

Tabii bizde de hata var.

Ayan beyan haberli baskın mı olur...

Nihayet Bakan baktı ki artık kaçacak yer yok,sığınacak liman kalmadı ,Hışırda buluşmaya karar verdik.

Muhteşem abi olmasa ben randevuyu unutmuştum.Allah 'tan Kayserili Doktorumuz var...

Programda Zafer abi de vardı ama bir son dakika trafik gazası dolayısıyla aramıza katılamadı.Buradan geçmiş olsun dileklerimi bir kez daha yineliyorum.

Zafer abi önemli değil canın sağolsun,diğer baskınlara gelirsin::))

Muhteşem abi ,Bakan bu sefer de il dışına kaçmasın diye daha mesai saati bitmeden belediye ye baskın yaptı::))

Bize geldiniz mi  diye telefon teyiti alınca ,Bakanı tuttuğu gibi hışıra getirdi.

Artık hışırda ne olduğunu biliyorsunuz::))

Çıkışta Bakan hesabı ödeyince ,evi kaybetmesin diye Muhteşem abiye emanet ettik ve geriye döndük::))
.......
Artık gevezelik zamanı.

Arıcıların bir araya gelip sohbet etme sezonu başladı diyebilirim.Sanalda ve telefonda ne kadar sohbet ederseniz edin ,canlı ,karşılıklı muhabbetin yerini tutması mümkün değil.

Her anıyla mükemmel bir akşamdı.Bilgi paylaşımları olsun , uygulama paylaşımları olsun,arıcılığa dair anılarımız olsun ,süperdi yani.

Hışır abi etrafımızda ; artık yeter tarzında dolanmaya başlayınca kalkmak zorunda kaldık.Yoksa bize kalsa devammm.

Bakan bu akşamdan gerekli dersleri almıştır diye düşünüyorum.Bir organizasyon ayarlamadığı müddetçe ,kabak başına patlayacaktır.Bu duruma da Hışır abi sevinir diye düşünüyorum.

Arkadaşlar ,sizleri görmek güzeldi....

SLM ve Muhabbetle...

6 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Yusuf abi çok güzel bir akşamdı. Bizim ustayı evine getirdim...oda ne eşikde bir yorganla bir yastık yokmu:( yenge gene vijdanlıymış kar gelecek haberlerini duydu olsa gerekki üstü açık kalmasın demiş:)

ALİ TÜRK dedi ki...

Yusuf uzun zamandır bir araya gelemedik, her ne kadar msn ve telefonlarla görüşsek baş başa görüşme gibi olmuyor. Muhteşem abi belediyeye geldi, telefonu çıkartıp Şenol u aradım, Muhteşem abi diyorki Şenol kapat ben seni arayacağım,burada ne konuşabiliyorum nede gülebilirm, bunların ikisi konuşmaya başladımı ikisinide gülme krizi tutuyor, enteresan bire şey.

Muhteşem abiyle biz zaten günlük telefonlaşırız, bir gün ara verdiğimiz çok nadirdir.

Güzel oldu, bir yerde yeniden bir toplanırız.
Yanlız hışıra acayip kafayı taktım, ben doktorun parasını alamam diyor, gerçekten iyilik etmediklerinden zarar görmüyorsun, dün akşam bunu anlamışım::))
Zafer abinin kaza geçirmesi kötü oldu,bize katılamadı.Hayırlısı olsun bakalım.
Sağlıcakla kal.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Yusuf bey afiyet olsun.Zafer abiye geçmiş olsun.Saglıcakla kalın.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Evet abi herşeyi ile mükemmel bir akşamdı.

Bak şimdi sen böyle yazdın içim burguldu::))

Ağır mı kaçtı ne::))

Sayın Bakanım.

Öncelikle kesene bereket.

Toplanma işindeki geçikmenin sana nelere mal olduğunu gördün.Artık gereğini yaparsın diye düşünüyorum.

Hışır abi tam brütüs çıktı::))

Yahu bir adam böyle mi anında satılır.

Hemde Karadeniz li olacak::((

Vecdi Abi.

Abi sağol.Gönüller bir ama sende olabilseydin daha süper olurdu.Nasip Bakan ekmeği yemek herkese kısmet olmaz.

SLM ve Muhabbetle...

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

yusuf kardeşim malesef aranızda olamadım güzel bir gece (baskın) olduğu resimlerden belli oluyor.

Hele, hesep ödeyen arkadaşın halini görmek için bile gelmeye değerdi .)))

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Zafer Abi.

Resimde duyguları göremez ,hissetemezsin.Sadece tahmin edersin.

Ahh bir de canlı göreydin ,zevkten dört köşe olurdun::))

SLM ve Muhabbetle...