1 Temmuz 2011 Cuma

ORGANİK DOSTLAR VE F-1 LER

 Gülmek arıcıya yakışıyor.Lakin usta kafayı kalfaya takmış bir kere.
 Nasıl takmasın ki , kalfa her işe el atıyor.Usta o sanki mübarek.Mehmet Yükselin varlığıda ustayı kalfanın dilinden kurtaramıyor.
 Canlı performans.Organik F-1:)
 Her derde deva Doktorumuz.Her meclisin olmaz ise olmazı.
           Doktor takarda Saim Bey takmaz mı.Doktora nisbet.
Maydanozun bol olduğu ikram soframız.

Tatil dedin mi çabuk geçer.Eminim Mehmet Yüksel'inde öyle olmuştur.Bir rüzgar gibi geldiii geçti.

Mehmet'in dönüş tarihinde yine ufak bir organizasyon yaptık.Yine ilk etapda ofiste buluştuk ve akabinde kendimizi yazlığa attık.

Bakanımız Gebzeden yola çıkmadan önce ,elimde dipcik gibi organik F-1 larvaları var ,gel sen bu janterle uğraşma deyince ,ehh kıramadım,hadi olsun dedim :))

Sağolsun,kaptı bir çerçeve larvalı çıtayı geldi.Kalfa bir kaç dersten kaçmış olmalı ki başladı kalfaya canlı performans sergilemeye.

Boynuz kulağı aşmış,Kalfa belgeyi de almış kiii,bundan sonra ustanın işi zor :))

Sohbet ortamındaki arkadaşlarımızın isimlerini yazma gereğini hissetmiyorum ki,sizler zaten hepsini tanıyorsunuz.

Mehmet  Yüksel'in uçağının kalkış saatine kadar çok hoş sohbet bir ortamımız oldu.Gönül isterdiki burada bulunamayan bütün arıcı dostlarımızda aramızda olabilseydi .Gönül çok şey istiyor ama maalesef her zaman bu olmuyor.

Gönül istiyor ki ; bütün ama bütün arı dostları ,şartsız kayıtsız,hesapsız,kırgınlarını vesair herşeyini bir kenara bırakabilse ve ortak payda etrafında bir araya gelebilse......

Görüyorsunuz ya ,gönül bu çok şey istiyor.

SLM ve Muhabbetle...

7 yorum:

Mehmet Yüksel dedi ki...

Değerli kardeşim Yusuf,
Bana ve diğer arıcı arkadaşlara gösterdiğin misafir perverliğin için sana çok ama çok teşekkürler ediyorum,bizleri yazlığında misafir ettin ve çok hoş sohbetlerimiz oldu,benim için çok güzel unutamıyacağım bir anı oldu,
Bütün güzellikler için tekrar teşekkür ediyorum.

Selamlar Saygılar,
Mehmet Yüksel

ALİ TÜRK dedi ki...

Yusuf iki sefer bizi agırladın, her şey için teşekürler.
Kalfanın fotosunu acayip çekmişim be::))
Her derde devada benim başımın püsküllü belası, Allah ne virise hayırlısını versin::((

Hep derdin bana ne zaman gelecesiniz diye nasıl geldik ama::))

Kal sağlıcakla.

Mustafa Doğan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa Doğan dedi ki...

Yusuf abi gönül istedi ve oldu. Cismen sizlerle değilsekte, belki adını sanını hiç bilmediğimiz binlerce arıcı sizlerle aynı duyguları paylaştı; aynı mutluluğu yaşadılar. Bu duyguları yaşayan biri olarak. Rabbim bu güzellikleri daim kılsın. 'Dostluk' işte bu...

daim ve devamlı olmsı dileğiyle...

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Mehmet Bey.

Ortama ben sadece yer temini sağladım.Sizler hoş sohbetinizle hayat verdiniz.Teşekkür ne demek,ben sizlere müteşekkirim.

Sayın Bakanım.

Atarsın kalfanın aleyhine ama onsuz da yapamazsın.O yanında olmasaydı ,kimbilir belkim sende türk kası yapardın:))

Mustafa Bey.

Mutlaka sana hak veriyorum.Birçok insanın bu satırları okurken sıcaklığı hissettiğini de biliyorum.Lakin ortamı yaşamak ise çok farklı.İki arıcı bir araya geldi mi ,tek sıkıntı kalıyor o da zaman.

SLM ve Muhabbetle...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Yusuf bey,yeni Karniyol f1 lerin şimdiden hayırlı olsun.Arı sayesinde ne kadar dost kazandık.Saglıcakla kalın.

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Yusuf kardeşim, Misafirperliğine diyecek yok!...

Ama sen yinede maydanoz yiyenlerden kork derim.

Esen kal.