23 Şubat 2015 Pazartesi

DOSTLARIMIZLA HAFTA SONU


Niğde yöresine özgün tarifi olan bulgur köftesi::)) Zorla Muhteşem Abiye tattırdı.


Çatalı zor kurtardı:::)))


Koskocaman kütüğü görünce , dedim herhalde bunca zahmet çektiğine göre keçi işi de tamamdır.Meğersem içinde bulgur dövecekmiş:::)))


Kameralara görüntü verdikten sonra tokmağı benim körükçü Veysel'e verdi.Yani kamera arkası görüntüler bunlar::))


Muhteşem Abi de benim gibi merak etmiş olacak ki , test yaptı.Hakikaten tencereden ses çıkıyor::))


Bu sefer işi sıkı tutmuştum.Üç çeşit keçi vardı masada.Dört ayak mı dersin , iki ayak mı dersin :::))


Yemek arkası fasıla geçtik.İlhami Abi  eline aldığı tencereden güzel sesler çıkardı.Repertuvarı çok geniş olmasa da ortama çok güzel renk kattı.Yakında ilk solo albümünü çıkarır.


Ortamın sıcaklığına örnek temsil edecek bir kare.Allah'a ne kadar şükretsek az.


Muhteşem Abinin tatlısının tadına bakmasak olmazdı.Zaten ağzımız hiç boş durmadı ki ::))


Aşçının menüsü.Konteynerin olmaz sa olmazı kuzine de patates.


Yeni aldığım ve üzerlerinde bir takım değişiklikler yaptırdığım ekipman hakkında kısa bir bilgilendirme yaptım.Resimde görülen ise , çıtaya tel takmak ve germek için kullandığımız ekipman.


Tel takıldıksan sonra , İlhami abi eline aldığı akort ayarlama aleti ile tellerin akortuna baktı::)) Akortun ben kulak ile yapıldığını zannediyordum ama meğersem gelişen tekonoloji sayesinde böyle bir ölçüm aleti de yapılmış.

*******************

Sezonun belki de artık son dinlenme günleri.Çalışmalar ha başladı ha başlayacak .Eli kulağında yani.

Sezon finali de diyebileceğimiz bir şekilde hafta sonu bir araya gelerek stres attık , dinlendik  ve de bol miktarda gevezelik yaptık.

Hava şartları da mükemmel derece de güzel olunca tadına doyumsuz bir gün geçirdik.Bugün sayfaya çok fazla gereği hissetmiyorum.Resimlerin herşeyi anlattığı kanaatindeyim.

Arıcı dostlarımız tabiiki sadece bu hafta sonu bir araya geldiğimiz arkadaşlardan ibaret değil.Ortama davet etmediğimiz diğer arkadaşların buradan böyle bir sonuç çıkarması beni üzer.Kapım her hafta sonu açık ve isteyen dostum arzu ettiği gün gelir.

Amacım ortama katılan arkadaşlarımla daha iyi vakit geçirebilmek ve bunun için de toplantının dar kadro olması gerekiyordu.

Efraim Abinin mekanındaki toplantıda herşey çok güzeldi ama birşeye çok üzülmüştüm.

Günün sonunda şöyle bir düşündüğümde baktım ki ben Efraim abi ile ayak üstü kısa bir sohbetten başka birşey yapmamışım.

Yanlış.

Efraim Abi bizi en mükemmel şekilde ağırlamak için gün boyu hem kendisi hemde arkadaşları hizmet edip durdu.

Eeeee , şimdi ne anladık  bu işten.

Zahmetten başka birşey değil.

Toplantı ayrıdır , muhabbet ortamı ayrıdır.

10 kişi üzerindeki her türlü topluluk toplantı moduna girer ve istenileni karşılamaz.

Bu bana göre böyle.

Bundan sebep , davetlerimi çok kalabalık tutma taraftarı değilim.

Bir davet yerine onlarca davet yaparım ama sadece yemek yemekle kalmaz , günün tadını da çıkarırız.

Davetime icabet edip gelme nezaketini gösteren dostlarıma şükranlarımı sunuyorum.

SLM ve Muhabbetle...

9 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abi ellerine sağlık kesene bereket güzel bir gün geçirdik, Stres attık. Söze gerek bırakmayan fotoğraflar çekmişin. Ustanın uyduruk köftesinden de bir tane olsun yedik hiç yiyememek vardı:))Artık bizim için güzel günler başlıyor taaki sağıma kadar haydi tüm arıcılar için hayırlısı olsun diyelim. Sağlıcakla kal.

miriliburak dedi ki...

Abi selamlar;

Gelme zahmeti deme şimdi :(
Gelecektiler ama zahmetinden korktular imajı vermişsin. O köfteleri yemek için tee Niğde'lere gidiyormuş millet kaçmazdı ama ne edelim başka zamana artık.

Neşeli bir gün olmuş resimler belli ediyor.

Hayırlı günler dilerim...

Unknown dedi ki...

Selamlar Yusuf bey,sezon açılışı yapmışsınız.Çerçeveye tel takıp gerdiriyorsun sanırım kuş gözü oldugundan ilerde esneme yapmıyor değilmi ?Muhabbetiniz şen olsun diyelim Allah neşenizi bozmasın sağlıcakla kalın.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Yusuf kardeşim süper bir gün oldu, her şey beklentilerimizin üstündeydi...
Gün nasıl geçti anlayamadık...
Bundan sonra bir daha böyle boş zaman bulacağımı sanmadığımız için toplanmıştık zaten.
Tek olumsuzluk keçileri doktora biberleri bana yedirmendi :))
Resimler durumu özetlemiş, bende görmeyen misafirin videoları çektim, zaman içinde paylaşacağım.Halimize ve nimetlere istenildiği gibi şükredemiyoruz...
Hey şey için teşekürler Allah cümlemizden razı olsun.

Sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Günü beraber anlamlandırdık.Siz olmasanız geriye kalanın ne önemi var.

Ustayı kırmak olmaz.Mecburen e olsa köfte yemek zorunda kaldık::))

Hayat devam ediyor , inşallah önümüzde daha güzel günlerde birlikte olacağız.

Fatih Bey.

Senin kaderinde o gün odun vardı.

Kısmet bu işte ::))

Emrah Bey.

Kuş gözü sayesinde tel ahşapa batamadığı gibi gerginliğinden de birşey kaybetmiyor.

Ortam güzeldi.Allah neşe ve muhabbettimizi bozmasın.

Sayın Bakanım.

Beklentilerinin üstünde olması doğal , çünkü ben sizi hiç çalıştıramadım::))

Önden sana biberi verdik ki , otobanda yollar temizlensin.yine de yaranamadık mı::))

Bende katkılarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum.Siz olmadan , herşey manasını yitirir.

SLM ve Muhabbetle...

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Yusuf Bey
Selamün aleyküm
Muhabbetiniz daim, sofranız şen ve bereketli olsun.
Sayın Muhteşem Abimin o SARI CİZMELİ fotosu harika.Allah (celle celalühu) uzun ve bereketli ömür versin...
Selam, saygı ve muhabbetle...

Eyüp ÇAKIR dedi ki...

Selam.Muhabbetiniz bol olsun.Bende kütüğü ilk görünce oyulup kovan olacak zannettim.Konteynır gerçekten her yönüyle harika olmuş güle güle kullanın.Hayırlı sezonlar dilerim Yusuf Bey.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhittin Hocam.

Dileklerin için teşekkür ediyorum.Allah hepimizin muhabbetini artırsın.

Eyüp Bey.

Biz kütüğü görünce ne kadar heveslendik bir bilsen ::))

Beğendiğine sevindim.Çalışma ortamı ne kadar rahatsa , verimde o kadar yüksek olur.

SLM ve Muhabbetle...

Unknown dedi ki...

Yusuf bey. Merhaba. Yine paylaşımını yok. Biz takipçiler uzuluyoz ama. Sizlerden en azından dogru net bilgiler aliyoz.Bu zamanda bu özellik birkaç kişide var. O aldığınız dayanıklı strafor kovanlar nereden geldi. Kac liraya nereden temin edebilirim. Saygılarımla