17 Haziran 2011 Cuma

SANAL DOSTLUĞUN GERÇEĞE DÖNÜŞTÜĞÜ AN...

 Tarihe düşen bir fotoğtaf oldu.Şahsiyetleri tanıtmama gerek yok.Hepsi kamuoyuna mal olmuş kişiler.
 Çay ve muhabbet faslından sonra yemek faslına geçtik.
Arıcı olurda sohbet olmaz mı.
                           
 Veee arılığımdayız.Muhabbet faslı hiç ara vermiyor.
                       Sadri ve Ali abimiz larva transfer denemeleri yapıyor.
        Sıra gençlerin eğitilmesinde.Vecdi abinin bebesi larva transferi eğitimi görüyor.
          En yaşlı ve en genç arıcı bir arada.
 Usta kalfayı el altından pazar yaparken yakaladı.Var mı öyle ustadan habersiz satış yapmak:)
 Aramızda hala eğitimini tamamlayamamış arıcılar vardı.Onlar kursa gittiler de biz de rahat rahat çaylarımızı yudumladık.
İstanbul özlemi nasılda gözlerinden okunuyor.

Dün İstanbul'un havası bir başkaydı sanki.Hafiften yağmur ciseliyordu ama bir başka güzellik daha vardı.

Sanal alemde görüştüğümüz ama bir araya gelme fırsatımızın olmadığı bir sürü arıcı dostumuzu ağırlıyordu İstanbul.Nasıl başka olmasın.

İlk adresimiz ofisimde.Sanki uzunnnn yıllardır tanışıyordukta bir araya gelemiyormuşuz gibi koyu bir sohbet.Ama zaman dar ve elimizi çabuk tutmalıyız.

Ver elini Bağdat ocakbaşı.Zaman kısıtlı olmasaydı açık havada ızgarayı kendimiz yapardık ama zaman yok.

Yemek faslını arkasından benim arılıkta nefes aldık ama gündem yoğun ve zaman az.Aramızda kursiyerlerde olunca zamanımız yok gibi birşey.

Velhasıl bir rüya gibi bir gündü.

Sanaldan tanıştığımız dostlarımızla göz göze gelmek,onları yakınen tanımak bir ayrıcalık ve bir onurdu benim için.Katılan arkadaşlarımın hepsine tek tek teşekkür ediyorum.Hepsi bir birinden değerli insanlar.

Umarım ilk fırsatta ve daha geniş bir zamanda tekrar buluşur ve iki lafın belini kırarız.

SLM ve Muhabbetle...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Yusuf ŞİMŞAK
Rüya gibi bir gündü. Misafirperverliğinden dolayı çok teşekkür ederim. En kısa zamanda tekrar bir araya gelmek dileğiyle.
Selamlarımla,

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abi herşey için teşekkürler. Abi senin köpekler bayağı işe yaradı bizimki hiç gezemedi benimde acilen köpeklenmem gerekiyor bunu ben daha önce niye düşünemedim:(

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Değerli kardeşim Yusuf; rüya gibi bir gündü, misafirperliğin için ne diyeceğimi bilemiyorum hakkını helal et, herşey için Allah razı olsun...

İnşallah herşey gönlünce olur, selametle kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Saim Bey.

Ortamın kalitesini sizler artırıyorsunuz.O sevgi ve muhabbet ortamı sizler sayesinde oluşuyor.Asıl ben size teşekkür ediyorum.

Bu arada senin bloğa ne yaptımsa bir türlü yorum atamadım.

Muhteşem Abi.

Ne yaptık ki be doktorum.Keşke zamanımız daha müsait olsaydı da çok daha uzun zaman muhabbet edebilseydik.Unutmadan bana en yakın olan sensin,eksikliği kapatmanı bekliyorum.

Ali Abi.

Helallik isteyecek birisi varsa ,o da benim.Üşenmedenkalkıp o mesafelerden bizim ortamamıza değer katman büyük bir incelik.Ayağına sağlık diyor ,teşekkür ediyorum.

SLM ve Muhabbetle...

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Yusuf her şey için teşekürler.
Bana ne zaman geleceksiniz deyip duruyordun, gelişimiz Muhteşem ile oldu::)))

Bu adam laf aramızda başıma bela desem inanmayacan ama genede yazdım.

Her şey süperdi, bizim arıcılık öğrenmeye gitmemiz sohbeti böldü, yapacak bir şey yok bunada şükür diyoruz.
Bu sıra günler yetmiyor.
Kal sağlıcakla.

Unknown dedi ki...

Seşamlar Yusuf bey.

Demekki arıcılığın diğer bir güzel yönüde çok değerli dostlar edinmekmiş.Arılığınız çok düzenli emeğinizin karşılığını fazlasıyla alırsın İnşallah sağlıcakla kalın.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Sayın Bakanım.

Hakketen de süper oldu.Alel acele ama ne yaparsın.Aramızda hala acemi kursiyerler vardı:))

Emrah Bey.

Biz bu dostluğu fırsat buldukça yazıyoruz ama bazılarına bir hikaye gibi geliyor.Ama gerçek bu.Güzel ama hoş bir topluluk.İçinde olmak güzel.

SLM ve Muhabbetle...